Search

Nasi 7 Benua Koo Boo Cafe Memang Boleh Buat Air Liur Korang Meleleh!


Gabungan 7 jenis nasi dalam 1 pinggan, disajikan dengan pelbagai jenis lauk pauk mengikut pilihan anda. Nasi 7 Benua Koo Boo Cafe membawa kelainan yang sungguh unik di mana korang boleh merasa nasi putih, nasi lemak, nasi tomato, nasi minyak, nasi lemuni, nasi kacang dan nasi hujan panas kesemuanya dalam 1 pinggan yang sama!

Korang boleh pilih lauk yang korang suka, Ayam goreng, Ayam tomato, sambal sotong, gulai kari, ayam berempah sayur-sayuran dan aneka lauk-pauk yang lain. Haiii tengok pun boleh buat kecur air liur tu.

Di bulan puasa mereka buka dari 5 pm hingga 5 am, jadi korang boleh berbuka dan bersahur disana, kalau tak nak nak tapau Nasi 7 Benua ni pun boleh atau suruh diorang buat delivery pun boleh tapi minimum 10 bungkus tau. Mai kita jamu mata di bawah..

Credit: Facebook Nasi 7 Benua Koo Boo Cafe
Credit: Facebook Nasi 7 Benua Koo Boo Cafe

Credit: Facebook Nasi 7 Benua Koo Boo Cafe


Credit: Facebook Nasi 7 Benua Koo Boo Cafe
Credit: Facebook Nasi 7 Benua Koo Boo Cafe
Credit: Facebook Nasi 7 Benua Koo Boo Cafe
Credit: Facebook Nasi 7 Benua Koo Boo Cafe


Credit: Facebook Nasi 7 Benua Koo Boo Cafe
Credit: www.sini.com.my







Nasi 7 Benua Koo Boo Cafe
Lokasi: Taman Tunas Muda, Bayan Lepas, Pulau Pinang
Bersebelahan Stadium Sungai Ara, atau berdekatan dengan Penang International Sports Arena (PISA)

Operasi: 5pm - 5am sepanjang Ramadan
Hubungi: 017-4397617

Alamat:
11900 Bayan Lepas

Open Hours
Mon-Sat:
11:00 am - 10:00 pm

Telefon: 017-439 7617
Facebook: Nasi 7 Benua Koobo Cafe


Buat masa ini diaorang memang tak buka mana-mana cawangan lagi dan diaorang pun dah daftar kan hak intelektual diaorang untuk jenama ini. Hah.. lepas ni tak payah lah pergi jauh-jauh nak rasa macam-macam jenis nasi. Korang pergi aje terus ke Nasi 7 Benua Koo Boo Cafe di Taman Tunas Muda, Bayan Lepas.