Search

Kalau Korang Sanggup Korang Boleh Cuba Nasi Briyani Pemurah!


Beberapa hari lepas aku dok tengok kat facebook ramai yang share tentang Nasi Briyani Pemurah ni.
Apa yang aku boleh katakan, gerai ini memang sedap, dan harga pun berpatutan sampaikan orang sanggup beratur untuk nak cuba nasi Briyani Pemurah ni

Dengar kata pakcik ni akan bagi nasi banyak, hinggakan nasinya tu boleh dibawa ke sahur nanti. Aku rasa mungkin inilah salah satu amal yang beliau lakukan untuk reward kepada pelangganya. Sama macam yang Restoran Sirah lakukan dengan Bufer RM10 direstoran mereka.

Biar gambar berbicara.

 Agak-agak berapa periuk sehari pakcik ni jual

agak agak berapa ratus meter yang que tu?


Nasinya pun berjubung.



Korang nak cuba ka nanti, sementara ada beberapa hari lagi berpuasa, boleh terus ke lokasi dibawah.

Lokasi: Bazar Ramadhan Pinggiran Batu Caves

Sila SHARE kepada sesiapa yang hantu nasi briyani.