Search

6 Resort Di Janda Baik Ini Menjanjikan Percutian Keluarga Terbaik Untuk Anda!


Bila tiba musim cuti ramai yang mencari lokasi-lokasi percutian dengan bajet mampu milik terutamanya buat mereka yang berkeluarga. Fasilitinya mestilah lengkap dan mesra keluarga, disamping pack dengan aktiviti yang menarik di kawasan sekitarnya. Ini kami kongsikan beberapa resort menarik di Janda Baik untuk rujukan anda. Dekat je!

1#Danau Daun Chalet



Janda Baik sememangnya terkenal dengan kawasan persekitaran yang sangat nyaman dan tenang kerana lokasinya yang terletak berhampiran kaki bukit.

Boleh dikatakan Danau Daun Chalets ini antara kawasan penginapan terbaik di sini kerana persekitaran dan keunikan rumahnya. Siap ada private pool lagi dalam rumah tapi tak semua lah.



Website : Danau Daun Chalets

Contact :6017 871 3509

2#Suria Hills Country House



Rasanya tak rugi jika bawa keluarga dan anak-anak ke sini. Bukan sahaja kawasan yang tenang malah ada juga sungai dari air terjun berdekatan.

Pendek kata-kata anak-anak pasti suka ditambah pula dengan pelbagai aktiviti menarik yang disediakan pihak resort.



Website : Suria Resort

Contact : 603 7806 4752

3#Le Manah Retreat



Atau korang boleh juga bercuti di Le Manah Retreat ni. Memang sesuai buat yang mempunyai ahli keluarga yang ramai.



Website : Le Manah Retreat

Contact :60 19-321 8877

4#Teratak Malaya



Teratak Malaya ini dah lama di buka namun tidak diketahui ramai walaupun mempunyai kawasan persekitaran yang sangat cantik.



Website : Teratak Malaya

Contact :019-6888240, 013-2262030
5#D’ark Resort



Kebanyakan resort di Janda Baik ini dibangunkan berhampiran sungai jadi tak hairanlah sering dikunjungi ramai.

Kira termasuk dalam pakej la sungai tu. Janda Baik, memang ‘Baek’!



Website : D’Ark Resort

Contact :09-2330031
6#Hawa Resort





Website : Hawa Resort

Contact : 03 – 7710 6717, 03 – 7710 6718

So macam mana? Ada yang berkenan dengan mana-mana resort menarik di Janda Baik Ini?